lördag 16 juli 2011

Två barn i säng


och jag har inte bestämt mig om jag ska se på tv eller göra fler kort, jag tycker ju det är rätt kul att göra kort och jag gissar ju att det ändå inte finns så mycket att titta på. Ha visserligen lite ide´torka nu, vill ha lite nya stämplar och annat smått och gott. Kanske ska sätta mig och kolla igenom vad jag behöver (vill) ha och skriva mig en snygg liten lista. Och så skulle jag behöva lära mig att göra lite fina vikningar, nu tycker jag alla kort ser likadana ut och även motiven upprepar sig. Men det är ju min stil och det är dom stämplarna jag har.

Det där med att göra en LO la jag ner på en gång, det är inte min grej. Vad betyder LO förresten? Och vad betyder "lifta" ?

Jag skulle vilja skicka in något eller några av mina kort till tävlingar, men vet inte vilken....antar att man ska veta en massa då, vad dekorationerna heter osv, har för dålig koll på det nu, har blandat en del men ska nog sluta med det tror jag. Och så har jag så grymt mycket papper som jag inte vet vad det är för märke på, har köpt på Tradera och det är ju ett tag sen.

Nä, en lista får det bli och ev påbörjar jag ett kort till.

Idag gjorde jag ett i lila och med ett papper som jag inte vet vad det heter....har inte kantbiten kvar som det står på, har använt en lite restbit. Har inte bestämt mig om jag ska sälja det eller om en vän ska få det, en vän som ställer upp i vått och torrt. Kan ju göra fler.....

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. här är full aktivitet ser jag!
    mycket fint att titta på!

    SvaraRadera
  2. Jajjamen, är ju inte så mycket för att vara ute i skog och mark så jag håller mig till mitt!

    Tack, kul att få feedback av personer som hållit på länge och kan sin sak.

    SvaraRadera