lördag 23 juli 2011

Sjukt barn


och otroligt dåligt med egentid sista dagarna! Känns inget vidare och har heller inte fått några kort gjorda vilket grämer mig en del. MEN, jag fick en förfrågan om jag ville baka till ett kalas imorrn och eftersom det är ett annat stort intresse så sa jag naturligtvis ja. Ska erkänna att det inte är lätt att baka tårta med en sjuk liten unge på 17 mån.....försöker ju passa på när han sover, men helt plötsligt vill han inte alls sova som man borde när man är sjuk. Jodå, tårtan blev bakad och den är fin. När vi skär i den imorrn så kommer alla få sig en överraskning...det är allt annat än en klassisk tårta och det tycker jag är kul. Min sambo sa häromdagen när vi pratade om en sak: ja, du är ju lite annorlunda så varför ska det vara som alla andra har det, jag är inte alls förvånad! Han sa det på ett snällt sätt så det gör inget. Och ja, jag är nog lite annorlunda, men jag vill inte vara som alla andra jag har inte tid med det.

Bara lillfisen blir lite bättre och inte har så hög feber så ska jag göra nya kort och jag tänkte ju ta mig en tur till Uddevalla oxå och kolla in den nya butiken där och så ska jag hämta en punch/stans jag lagt undan hos en annan, en jättefin fjäril. Jag gillar fjärilar jag! :)

Han sover nu......så nu ska jag hinna fixa lite mat är det tänkt.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar