lördag 16 juli 2011

Stjäl lite tid

Stjäl lite tid mellan alla sysslor som ska göras, är dessutom ensam hemma några dagar till då sambon inte kommer hem förens på tisdag. Han är i Danmark och jobbar om jag inte nämnt det tidigare. Två veckor skulle han vara borta och det har varit jobbigt både för mig och barnen, han har ju aldrig varit borta så länge innan, faktiskt inte mer än en helg när han varit på hemvärnsövning.

Idag funderar jag på att scrappa lite foton, har aldrig gjort det innan för jag tycker det är så kul med just kort. Jag letade fram några foton på Noah igår när han sitter i sin badbalja när han är runt 9 mån, ska leta fram lite papper oxå och jag har bestämt mig för att bara använda sånt jag har hemma inte köpa nåt nytt alls. Möjligen nån stans eller likande, har sett en jag vill ha. Ska passa på medans Filip vilar och dom andra är ute och leker.

Fick just en förfrågan om svägerskan och kusinerna fick komma imorrn och ligga över, och ja, det vill vi ju gärna. Funderar då på om jag ska låta dom göra varsitt kort, gissar ju på att Elin skulle bli glad och kanske grabbarna oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar