fredag 13 april 2012

Fler kort och beställningar på gång




Det var ju påsk nyss och här var vi sjuka IGEN men ett kort lyckades jag få ihop, vi skulle ju på middag hos svärföräldrarna och tyckte att jag fick ju ha med ett kort. Sagt och gjort så blev detta kort gjort. :)

Mamma ringde och ursäktade sig att hon "glömt" nämna att hennes ena syster (min moster, har några att välja på så vet inte vem) fyller år nästa vecka, fick ihop ett lite snabbt där oxå och trots stress så blev det ju fint. 

Och så ett beställningskort till som ska skickas snart, har 3 kort till som ska till samma beställare...lite att göra alltså, men det är kul!

Idag har jag varit statist i en film, lite hastigt påkommet, dom ringde igårkväll men orädd som jag är tackade jag ju ja, mitt livs första filminspelning och det var ju jättekul, det här vill jag göra fler ggr! :) Tog en ny bild på mig själv som jag blev hemskt nöjd med, ingen "bad hariday" eller smink som ser för mycket ut utan bara snygg. :)
Bild kommer en annan dag, nu blir det Monopol med barnen. 

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar