fredag 29 juli 2011

Sol sol sol

men inte är vi vid stranden iaf och inte får jag gjort så mycket kort heller, det borde ju kunna gå eftersom jag fortfarande har sjuka barn eller iaf ett sjukt barn. Och idag började örat på Oscar att blöda igen och han får inte bada eller stimma runt då. Inte poppis alls nu när kusinerna är här.....

Jag gjorde ett kort häromdagen och ska bara fotografera det sen kommer det...tänkte jag skulle sätta mig nu en stund då Filip somnat och se om jag kan få till ett till, helst ett jag kan skicka in till nån tävling, det hade ju varit kul.

Jag vill så grymt mycket åka till Uddevalla och få shoppa lite, har nu lite sparade pengar, men tiden den är inte med mig och så var det ju det med dom sjuka barnen då och sambon som måste jobba. Det betyder att jag är billös och får vänta och vänta är något jag INTE gillar!

En lista på det jag behöver (vill ha)...jodå, den är påbörjad men fick lägga även den åt sidan men jag ska allt göra den klar den oxå.
Men nu......nu ska det scrappas kort!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar