tisdag 12 juli 2011

En ny bloggerska har fötts


Ja, då har jag börjat då, ja ni vet, med att blogga. Men kommer inte att blogga om min familj, utan om min stora hobby, det jag kan sitta med hur länge som helst, scrappa kort. Jag är helt såld på det, och ja, jo, jag fastnar väl en del vid datorn och kikar i olika butiker som finns på nätet. Det finns ju massor och massor med fina papper. Och mycket vill ha mer sägs det ju. Jag är en sån, jag tycker att jag inga papper har, men det har jag, får nog erkänna det även om det tar emot att erkänna. Jag vill alltid ha mer och när jag sitter där och ska göra ett tycker jag ju aldrig att jag har just det jag är ute efter. Hittade en sida med både webbutik och verklig butik förra veckan - scrapfabriken.se kolla in där, där finns mycket godis! Och jag har redan handlat, beställde igår senast så ser framemot papper i veckan.

Här kommer jag lägga upp bilder på korten jag gör, får se om jag får till det, var ju inte det lättaste detta, mycket att komma ihåg, men post it lappar är ju bra! Har några såna nu som ligger och dräller här.

Har jag tid ska jag även lägga upp dom jag började med trots att jag nästan skäms. Dom som fick första korten tyckte jag hade utvecklats, att det syntes och det var en fin komplimang tycker jag.

Pappret på bilden är från scrapfabriken.se och jag tycker det är så fint!

2 kommentarer:

  1. Ahhh, är detta kortet som blev till så fort du fick hem första paketet? Jättegulligt! Välkommen in i bloggandet!
    /helen

    SvaraRadera
  2. Hej och tack, ja det är det, gillar verkligen detta papper! Det känns lite bubbligt och gulligt, lite som såpbubblor faktiskt. :)

    SvaraRadera