fredag 15 juli 2011

Huset är tyst


Huset är tyst, alla barn har lagt sig. Mellanbarnen fick vackert krypa ner i sängarna för jag tröttnade på grodorna som hoppar ur deras munnar och det var inga snälla grodor vill jag lova!
Det betyder ju att jag får mer tid till mina kort, men jag orkar faktiskt inte mer idag, har gjort två idag redan. Jag får nog ta itu med diskmaskin och tvätt och sen blir det tv för mig med en kopp te, det är ju så ruggigt ute och då blir det kallt här inne oxå. Det har regnat hela dagen här och ungarna vägrade gå ut innan, men strax innan dom hamnade i säng då gick det bra, dock inte i regnkläder utan i bara t-shirts och short. För kallt och sen var cirkusen igång värre än innan.

Jaja, jag är iaf nöjd med mitt kort, har ingen bestämd som ska få det utan hoppas på att nån vill köpa det. Lägger ju upp alla mina bilder på korten jag gör på facebook, då jag har vänner och familj långt ifrån, och det händer allt som oftast att jag får beställninar eller nån som vill ha ett redan befintligt kort. Det blev några bröllopskort här i juni, en del studentkort och två konfirmationskort.
Det kortet är jag oxå väldigt nöjd med.....är nöjd med många! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar