fredag 15 juli 2011

Kreativiteten flödar


Har fått beställning av en vän som ville ha 3 kort till vecka 30....två har varit klara några dagar och så har jag gjort ett nu, hoppas hon gillar det för det gör jag. Vädret är ju sådär...inte för att jag hade tänkt gå ut eller åka nånstans iaf, och inte kan man lura ut barnen heller trots fina och nya regnkläder. Nej, dom har tittat på en hederlig vhs-rulle med Bamse, nja, ska väl erkänna att det blev två filmer för dom. Själv klurade jag på detta kort undertiden. Nu gör den ena "läxor" trots sommarlov, hans första för övrigt och den andra målar i en målarbok. Minstingen plockar med dammsugaren och har fullt sjå med det. Det låter jobbigt, men han har ju nåt att göra iaf. Dags att fixa lite mat oxå, så alla blir glada. Tonåringen har dragit iväg till kompisar i Tanum, dom skulle äta pizza och sen åker han ner till farmor och farfar i Grebbestad tills imorrn. Inte ens han är hemma ikväll och inatt för att rädda mig om nåt händer utanför husknuten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar