lördag 16 augusti 2014

Inte alltid klart när man tror det fast det var klart iaf...



Snöade som sagt in på dom här distressrutorna och nu blir det ju kort med just såna, men tycker det är både snyggt och smart. Inte alltid man hittar papper som passar i färg. Detta kort låg klart några dagar på mitt skrivbord för jag tyckte inte det var klart, jag tyckte det saknades något under texten. Men ju mer jag tittade ju mer "fattade" jag att det var klart. Vet inte vad mer jag skulle lagt till......jo, jag hade velat ha med ett band,  men kom på det för sent så det passade inte alls in, har ju spetsen så det får gå under band. 

Jag har fått en beställning på ett kort som gärna ska gå i rosa och ska ges till en familj som ska resa hem (till sitt hemland), har ingen passande stämpel och hittar ingen heller tyvärr och jag har bara augusti på mig att hitta en och fixa kortet. Så, nån som har förslag på stämpelmotiv, gärna med både bild och text eller var för sig??


Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar