torsdag 14 juli 2011

Egen mapp


Nej, orkar verkligen inte sitta här och föra över alla kort jag gjort sen jag började, det kommer ju ta evigheter! Och inte hittar jag nånstans där jag kan lägga in alla så dom hamnar i en egen mapp. Eller så gör jag bara fel. Har ju kikat runt lite på andras bloggar och dom är ju så fina och det ser så bra ut där fotona ligger. Varför får inte jag till det då??

Men jag vet iaf att jag kan få in ett foto i taget och ikväll har jag knåpat ihop ett kort till och även här är det papper från scrapfabriken, med papper som kom idag. Jippi! Hittade en mall hos någon för ett tag sen och ikväll fick jag för mig att prova (det är ju natt nu så igårkväll då). Skulle ju sova nu men har lite svårt för det när sambon inte är hemma, han är i Danmark och jobbar och kommer inte hem förrens på tisdag. Känns ju så ensamt och så är jag lite lite mörkrädd oxå. Skulle ju inte blogga om familjen men det är ju svårt att låta bli.......
Jag är mörkrädd trots en stor hund och huset fullt med barn, visst dom kan ju inte rädda mig, det är ju jag som ska rädda dom om det nu kommer nån tok hit ut.

Nåja, kortet blev jag nöjd med, dock lite pilligt men kommer göra fler såna för det blev så gulligt tycker jag. Det är inte rikgtigt klart, fattas en text och jag är inget vidare på att texta så ska köpa mig en stämpel, nån med en doptext på hade jag tänkt. Har ju en person i åtanke med det detta kort och jag hoppas hon vill ha det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar