lördag 9 augusti 2014

Inte alltid som jag vill.....

Ny dag och nya utmaningar, jag kommer på nya grejer hela tiden men så fattas jag nåt iaf. Ville haft i gult, men har inte köpt några färger i gult vilket ju blir lite dumt då. Idag har jag inte tid iaf, skulle vilat eller helst sovit några timmar då det blir lite galej ikväll. Ska på middag med några vänner, speciellt en är efterlängtad, för längesen vi fick träffa henne då hon har flyttat och vi inte kan ses så ofta som vi skulle vilja. Men det finns ju telefoner och ett samtal då och då blir det ju såklart. 

Det här kortet gjorde jag häromdagen och det blev i lite rosa och lila toner fast i tanken var allt gult och en kyckling istället för en ko. :)

Jag "snöade" in på dom här distessrutorna och det  lär ju komma fler kort med dessa, mycket praktiskt om jag får säga min mening och det finns ju många färger så många rutor kan det ju bli! 

Nu måste jag nog tvinga mig till lite vila, mannen har tagit med två av barnen och fiskar krabbor, en jobbar och en är med farmor och farfar så jag är helt själv så KAN ju faktiskt vila bara jag bestämmer mig för det. Sover dåligt så borde verkligen, men har svårt att slita mig från surfandet när jag väl får vara ifred.....


Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar