tisdag 9 augusti 2011

Stulen tid igen


eller stulen är väl inte rätta ordet, jag passade på medans lillfisen sov och dom andra fastnade vid tevespelet! Då fick ju jag lite tid för mig själv och att göra kort är ju helt klart roligare än att både dammsuga och vika tvätt. Även om nu båda dom grejerna behöver göras!

Detta kort är i vitt och blåa nyanser, pappret med fjärilarna på är ett vitt papper från panduro som jag har tagit en stämpeldyna och dragit över lite försiktigt, fjärilarna är ju något upphöjda, blev en fin effekt tycker jag. Stämpeln är oxå från panduro, hittade den här i en låda med stämplar jag köpt på rea. Hon fick lite blå stickles på rosetten runt höften och på bandanan....en del bling är det ju oxå och även fjärilen fick sig lite färg med ett par olika stämpeldynor. Jag är nöjd och tycker det blev lite läcket. :)

Nu har jag fått veta att vi ska fira pappsen snart, knappt en månad kvar, han fyller 60 så nu blir det till leta efter lite ideér till ett extra fint kort till honom. Skulle ju vilja göra en annan kortvikning men vet inte vilken.....och kanske lite nya papper...för jag har ju inga. :) !?

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar