måndag 1 augusti 2011

Det funkar igen



Och jag får ju vara nöjd med det, vet inte alls vad som hände, Marcus trodde det ändrade sig till amerikanskt tangentbord. Men inte kan det väl ändra sig själv på det viset, måste väl varit att man kommit åt nån inställning eller liknande, eller att nån av barnen gjort nåt. Jag har då ingen aning, men får passa på så länge det varar.

Två kort kommer med, dom senaste jag har tagit mig tid att göra, trots sjuka barn och annat strul. :)

Nu har jag snart gjort klar min lilla lista (lilla förresten, den är inte så liten!), tur jag har lite sparade pengar just för detta. Hoppas på att få lite fler kort sålda snart för det är ju mer jag behöver...... :)

Här är min lilla lista:

Stämpel: På dopdagen
Papper
Blommor
Blad
Organzaband
Sidenband
Papperssnöre
Punch/stans
Fjärilar


Kommer säkert på mer som jag "behöver". Är lite rädd att jag inte kan köpa allt jag vill ha när jag väl kommer till butiken, fast det är ju faktiskt så att jag inte fick någon present när jag fyllde år av sambon, det betyder ju att jag kan inkassera lite pengar och shoppa för. Har stora planer på att åka dit i veckan, bara barnen vill bli lite friskare, fick hem en styck tonåring med feber och halsont efter sin lilla semester från oss.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar