måndag 8 augusti 2011

Mer kort på ingång


för nu har jag kommit igång igen tror jag, får nya ideér hela tiden och snor lite här och där. :) Jag skulle väldigt gärna vilja ha en sån där platta som man kan göra olika vikningar med, för jag har ju snöat in på endast en sorts vikning. Men jag kan ju ingen annan så då blir det ju så......

Har tyvärr inte kommit iväg till Scrapfabriken än för barnen är sjuka i omgångar här men snart snart och jag ser verkligen framemot det. Ev blir det redan på onsdag, ska en tur till Trollhättan och Näl med ena sonen så på hemvägen tänkte jag stanna till. Hoppas bara på att jag hunnit få fram en barnvakt så jag inte behöver ha med hela ligan.

OCH så ska jag hämta min punch/stans som jag ju lagt undan, men nu åkte hon iväg på en minisemester så det får vänta några dagar till. En fjärilspunch är det och den är så fin, kommer bli en hel del fjärilar framöver känner jag.

Talade även om för sambon häromdagen att jag önskar mig en Big Shots (visst hette dom så.....?) jag har ju fortfarande inte fått nån födelsedagspresent så nu hoppas jag han köper mig en sån. Jädrans vad kul jag kommer få med en sån! =)

Kortet jag lagt in nu gjorde jag igårkväll, var ju tvungen att prova mina Promarker pennor, har varit lite feg för förra gången jag provade blev jag inte så nöjd. Men jag tycker visst att detta blev bra.
Har det med pappret att göra tro.......?

Nu ska mamman steka pannkakor till sina barn så dom får nån lunch idag, jodå, mamman vill oxå ha pannkisar! =)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar