måndag 29 augusti 2011

Scrapmässa i Uddevalla




och en del fynd gjordes, hade ena mellansonen med mig och ja, han kan minsann shoppa han oxå! Riktigt roligt hade vi och när vi kom hem och alla ätit och småbröderna lagt sig så satte vi oss och scrappade lite kort. Oscar skulle på kalas dagen efter och hade hittat papper och dekorationer och stämpel som vi köpte och här är resultatet av det. Fick ju hjälpa honom med det mesta men han har själv bestämt vilka papper och hur allt ska sitta, han har även målat bilen själv och jag tycker han har gjort ett bra jobb!

Jag var ju tvungen att göra ett jag med (men väntade tills Oscar lagt sig) med mina nya papper, och stämplar. Tycker det blev jättebra och detta kommer en mosters man få av min mamma när han fyller år.

Har även äntligen ska tilläggas gjort klart dopkortet, hade ju det som dopkort i tankarna från början och nu är det klart. Var nere i Uddevalla för nån vecka sen och köpte stämpeln då och satte den direkt på kortet, passade inte alls in med att stämpla på ett annat papper, den blev för stor då, men jag tycker det blev helt oki såhär oxå.

Är så sugen på att göra fler kort, men tiden tillåter inte just idag, har lite annat oxå i görningen som är lite hemligt än så länge.....men jag har ett beställningskort kvar och så ska jag göra ett som min pappa ska få när han fyller så det får bli lite kort gjorda på kvällarna nu framöver. Måste bli klart innan den 15 sep iaf då ska dom även vara skickade.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar