onsdag 10 augusti 2011

Min hörna ser ut så här




Tyckte det var dags för ett grattiskort idag, har flera som ska göras då det är en och annan födelsedag som ska firas inom kort. Kommer inte visa mig på alla men ett kort i brevlådan uppskattas ju! Fick för mig att jag skulle visa min hörna jag har i finrummet, snäll som han är sambon så gick han med på att låta mig ha mitt pyssel där. Kan vara så att han inte ville låta mig ha allt på matsalsbordet, det betyder ju att har vi gäster får vi sitta i köket...och där får vi inte plats om det är fler än vi själva. :)
Jag skulle haft rummet innanför vårt sovrum först, men det kom en liten gosse till och nu behöver vi ju det rummet till barnen så dom får egna rum, utom dom minsta dom får allt dela.

Ett Tack-kort blev det oxå, har inte vetat hur jag ska tacka en tjej som hjälpte mig så jag fick min efterlängtade stämpel, hon ville inte mejla kontonr så jag har ännu inte betalat henne...men nu ska jag skicka ett kort och så lägger jag i pengarna där.....jag tror det blir kanon! Hoppas verkligen hon blir glad för kortet!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar