tisdag 3 januari 2012

Bloggcandy på gång hos Tonicstudios

Då ska vi se om jag lyckas med att länka till en sida med en ny bloggcandy som jag vill vara med på, har redan skrivit en kommentar på själva candyn och anstränger mig hårt för att lyckas här. :)

Så, nu får det bära eller brista och så gäller det om jag har fattat Anna rätt. :)

Tonicstudios

Jaaaa, texten blev ju blå iaf och jag tror att jag har lyckats! Ropar jippi innan jag kollat och känner mig jätteduktig.

Ska idag söka ett jobb oxå som verkar intressant, dock gillar inte ena sonen detta för risken finns ju att vi träffas om jag skulle få jobbet, men håll tummarna för mig. :) Och vad gäller sonen så får han ju leva med det isf, vi träffas ju hemma varje dag så jag ser inte problemet.

Nu ska jag se om jag lyckas skriva ut en mall till en slips, ska göra ett kort till en gammal man som fyller år snart, har fått en beställning och har en idé och finfina papper som passar utmärkt för ändamålet.

Tjingeling!

1 kommentar: