onsdag 14 december 2011





Dags igen nu, det var ju ett tag sen sist och det har hunnit bli lite kort gjorda. Men väljer nu att visa lite julkort, det är ju dom tiderna nu. Vi bestämde oss för att inte skicka till så många utan bara några få utvalda, det blir ju så otroligt många annars. Här har dessutom barnen varit sjuka nu i omgångar igen och det har inte funnits så mycket tid för mitt pyssel tyvärr. *lipar lite*

Har börjat gå på en liten pysselträff här i Bullaren iaf, skönt att komma hemifrån några timmar och se och prata om nån annat och framförallt att få pyssla i lugn och ro.

Hittade en korg jag ska försöka mig på att göra och en ask att ha värmeljus i så det kommer bli den närmaste framtidens pyssel, har ju lite julklappar kvar som ska göras så kan ju vara en kul idé tycker jag.

Skulle vilja göra en ask att lägga en bok i men kanske blir för svårt......börjar iaf med korgen och det ska bli riktigt kul, bara jag lyckas skriva ut beskrivningen, vår skrivare och jag är inte vänner. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar