lördag 21 januari 2012

Lördag kväll i min ensamhet



Jag har iaf gjort klart dom där två korten som var beställda och dom är skickade oxå, tyvärr har jag inte hunnit göra det jag själv skulle ge, men tar mig nog den tiden imorrn kväll istället, kände inte riktigt att jag hade orken för pyssel ikväll....

Här sitter jag i tystnaden, själv, eller så själv man kan vara med tre barn sovandes. Sambon och äldsta sonen är i Karlskrona och ska fira en 90- åring imorrn. Funderar på om jag ska våga mig på Xidern som står i kylen, det kan ju hända nåt som gör att jag måste åka iväg, så är det alltid här, nån som blir sjuk.....

Det har snöat HELA dagen här idag och jag gillar det inte, men imorrn ska dom här barnen ut och leka lite och göra av med energi!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar