lördag 31 mars 2012

Strömstad Scrapbooking: Blogcandy med massor av godsaker, värde 400 kr

Strömstad Scrapbooking: Blogcandy med massor av godsaker, värde 400 kr



Då var det dags igen för en bloggcandy och jag vill så gärna vara med, men jag får ju inte till det där med sidebar och ingen kan hjälpa mig.

Jag har inte scrappat några kort på ett tag, lusten har inte varit där, det har varit mycket sjukdomar både med barnen och min mamma som var på besök några veckor. Hon låg sjuk så länge så hon hamnade på sjukhus till slut, och sen kom hon till oss igen....lunginflammation ska man vara försiktig med.

Har dock några kort gjorda men har inte tagit något foto än.

Idag har jag börjat på ett kort för jag har fått beställningar så det är dags nu. Känner att det var längesen jag shoppade oxå, men kassan har varit en aning skral ett tag nu så då ligger shoppandet på is.

Ja just det, jag har börjat på en utbildning och ska på praktik i 5 veckor. Börjar veckan efter påsk och det ska bli både kul, spännande och skrämmande. Sen efter det hoppas jag på jobb. Ska väl nämna oxå att det är Butikssäljarutbildningen jag går.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar