onsdag 8 februari 2012



Då var det dags igen då för att få till en länk till en bloggcandy och det verkar som att jag lyckas och jag är nära på i himmelen! Åhh vad jag vill få vinna, har inte sålt så mycket på sista tiden. Men det kommer igen.
Den här candym står Creativica i Uddevalla för och man kan vinna fina papper från Maja Design som är så nya så ingen vet hur dom ser ut än, utom dom som gör dom. Det ni, inte illa och jag vill ha, så är det bara!

Var hos en vän igår och gjorde iaf två kort, visade henne oxå hur man gör för hon var ny på detta, hon ville gärna gör det fler ggr och det känns ju bra, då har jag visat och förklarat så hon förstår och tycker att det är kul. :)

Korten kommer inom kort, ska bara ta lite bilder på dom först, och undrar om det inte är några till som inte kommit med än.......spännande värre......

Tjingeling!

1 kommentar: