onsdag 7 september 2011

Fler kort på G




Här kommer dom senaste korten jag gjort, förälskade mig i papperna med fjärilar på och jag har två färger till och planer för dom med såklart. Kan tänkas bli lite kort påbörjade ikväll när alla barn somnat och Idol och Bonde söker fru är slut.

Snart dags att fundera på lite jobb oxå, är inte sugen alls på att gå tbx till min timanställning på hemmet även om jag trivs där, jag skulle vilja jobba nånstans som har med scrap att göra, i nån lite butik eller så. Tror att jag skulle passa finfint med det. :) Men jag får vänta lite till, blir nog inte förens efter jul och nyår. Men visst funderar jag......

Vill även shoppa och jag vill så väldigt gärna ha en Zizzix.....det ser så kul ut!

Nu blir det lite mat, te och tv några timmar och undertiden kommer jag nog filura på vilka stämplar jag ska använda och hur jag ska utforma kortet. Snart dags att byta ut korten jag har till försäljning hos Hemslöjdsboden i Degeberga. Och så funderar jag på om jag inte ska kolla med Loftet här där jag bor om jag kan få sätta några kort där.

*hoppas*

Det lila och turkosa ska min pappa få när han fyller 60. Det bruna med bilen på får en morbror nu när han fyller år (mamma har beställt det) och det första med fjärilar på vet jag inte, tänkte ha det till försäljning....

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar